- Język
- Waluta: PLN
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
-
FAQ
Najczęstsze pytania:
Co dzieje się po zakupie przedmiotu?
Po zakupie przedmiotu otrzymasz wiadomość potwierdzającą zakup w naszym sklepie.
Prosimy o dokładne sprawdzenie adresu do wysyłki, wybranego wzoru, rozmiaru i ceny przedmiotu. W przypadku nieścisłości prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta, abyśmy mieli czas na wprowadzenie niezbędnych zmian.
Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki ponoszą Państwo tylko raz.
Przy zakupie produktu z darmową wysyłką, za inne, dodatkowo zakupione przedmioty nie musisz ponosić dodatkowych kosztów wysyłki.
Jak mogę zapłacić za artykuł?
Akceptujemy płatności metodą: PayPal lub przelew bankowy.
W tytule przelewu prosimy o wprowadzenie swojej nazwy użytkownika, imienia i nazwiska- dzięki temu łatwiej dopasujemy płatność do właściwego zamówienia i wysłać paczkę do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.
Artykuł nie pasuje, czy mogę go zwrócić?
Naturlanie- prosimy tylko o przesłanie wiadomości, o tym, że chcą Państwo zwrócić towar.
Czas na zwrot: miesiąc od dnia otrzymania przesyłki.
Uwaga:
towary muszą być nieużywane, w przeciwnym razie zwrot nie zostanie przyjęty.
Koszt zwrotu ponosi kupujący.