• FAQ

Najczęstsze pytania:

Co dzieje się po zakupie przedmiotu?


Po zakupie przedmiotu otrzymasz wiadomość potwierdzającą zakup w naszym sklepie.
Prosimy o dokładne sprawdzenie adresu do wysyłki, wybranego wzoru, rozmiaru i ceny przedmiotu. W przypadku nieścisłości prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta, abyśmy mieli czas na wprowadzenie niezbędnych zmian.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki ponoszą Państwo tylko raz.
Przy zakupie produktu z darmową wysyłką, za inne, dodatkowo zakupione przedmioty nie musisz ponosić dodatkowych kosztów wysyłki.


Jak mogę zapłacić za artykuł?

Akceptujemy płatności metodą: PayPal lub przelew bankowy.

W tytule przelewu prosimy o wprowadzenie swojej nazwy użytkownika, imienia i nazwiska- dzięki temu łatwiej dopasujemy płatność do właściwego zamówienia i wysłać paczkę do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.


Artykuł nie pasuje, czy mogę go zwrócić?

Naturlanie- prosimy tylko o przesłanie wiadomości, o tym, że chcą Państwo zwrócić towar.
Czas na zwrot: miesiąc od dnia otrzymania przesyłki.

Uwaga:
towary muszą być nieużywane, w przeciwnym razie zwrot nie zostanie przyjęty.
Koszt zwrotu ponosi kupujący.